اعتراضهای من.....

اعتراضهای من.....

نوشته های کوتاه و بلند من........

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 23375
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


گیتارمن

تلخ و شیرین است ،آواز گیتار من
یاد شعر فروغ است و فریدون، گیتار من
خشم شاملو صدای ، بغض آلودفرهاد است ، گیتار من
اعتراض یک نسل خاکستر شده
عمق یک فاجعه کشتار مغزی است ، گیتار من
یار هر بی کس و تنهاست، گیتار من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بابك تاريخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:گیتار,تلخ و شیرین, شعر تلخ و شیرین,شاملو, فرهاد,فریدون, فروغ, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

و اکنون پوچ مغزی را بر همه افکار پوسیده ات ترجیح میدهم. دوست دارم بر پشت خری باشم تا انکه بر منبر تو تکیه زنم!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to inane.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com